Kiedy Twoi klienci wchodzą do salonu, zdejmują swoje płaszcze i zastępują je metaforycznymi królewskimi pelerynami. Teraz, gdy znajdują się w Twoim salonie, powinni poczuć się jak królowie i królowe, którym zapewniasz najwspanialsze doznania. Ta koncepcja doskonałej obsługi klienta jest często źle rozumiana - nie chodzi o to, aby być posłusznym i pozwalać klientom przekraczać granicę, ale o to, aby zapewnić im doświadczenie tak niezwykłe, że natychmiast będą mieli ochotę na ponowną rezerwację. Dowiedzmy się, jak sprawić, by klienci wracali do Twojego zamku, aby Twoja miesięczna wypłata stała się bez wątpienia królewska!
Kiedy klient przychodzi do Twojego salonu, aby zarezerwować wizytę, bardzo ważne jest, aby potwierdzić jego obecność. Być może unosisz brwi, ale nie masz pojęcia, jak bardzo wpływa to na opinię o salonie! Nawet jeśli Twoja recepcjonistka (lub Ty osobiście) rozmawiasz z innym klientem, powinna nawiązać kontakt wzrokowy z nowym gościem i uśmiechnąć się, dając mu do zrozumienia, że jego obecność została zauważona i zajmiemy się nim tak szybko, jak to możliwe. Jest to prosty gest, ale pokazuje, że jesteś uprzejmy, zaangażowany i profesjonalny. Ponadto, gdy klient jest traktowany w ten sposób, jest znacznie mniej prawdopodobne, że zmieni zdanie i odejdzie - już stworzył z Tobą więź.
Teraz, zanim jeszcze rozpocznie się zabieg, powinieneś upewnić się, że klient czuje, że o niego dbasz. Chodzi tu o drobne, pozornie nieistotne rzeczy - powieszenie płaszcza, polecenie herbaty lub kawy, zapytanie, czy temperatura jest odpowiednia, zaprowadzenie do fotela itd. Ogólnie rzecz biorąc, im więcej zapytasz o ich preferencje, tym lepiej. Twoim celem jest sprawienie, aby doświadczenie było jak najbardziej spersonalizowane. Nie zapomnij zanotować wszystkich tych informacji, jest to niezbędne, abyś mógł odtworzyć te same warunki bez pytania podczas następnej wizyty! Wykorzystaj oprogramowanie salonu do śledzenia tych danych - Versum pozwala Ci na dodawanie małych notatek do profilu każdego klienta. Zapomnij o papierowych kartach klienta i karteczkach samoprzylepnych, tutaj Twoje dane będą bezpieczne.
Metaforycznie i w przenośni - w końcu przyszli tu dla wyjątkowej obsługi! W trakcie procesu, kontynuuj rozmowę i nie ograniczaj się do pytań o fakty - pytaj o opinie. Poznanie historii włosów i zwyczajów pielęgnacyjnych to jedna sprawa, ale jeszcze ważniejsze jest, aby dowiedzieć się, co lubią, a czego nie lubią w swoich włosach, jaką fryzurę preferują, jakie mają problemy itd. Dokładnie zanotuj każdy szczegół w swoim oprogramowaniu dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich - nigdy nie wiadomo, kiedy mogą być potrzebne.
Twój klient wrócił do domu zadowolony z usługi? To świetnie, ale Twoja praca na tym się nie kończy! Teraz będziesz miał okazję wykorzystać informacje, które zanotowałeś i przedłużyć doświadczenie w salonie.
Pokaż swoim klientom, jak bardzo cenisz ich lojalność i wsparcie. Oczywiście, nie jest łatwo pamiętać o tych wszystkich szczegółach, gdy masz tak wielu klientów - dlatego powinieneś rozważyć zakup cyfrowego asystenta. Ty mówisz, słuchasz i robisz to wszystko, podczas gdy Twój system Versum dba o bezpieczeństwo danych. Dzięki dodatkowi marketing automation, wiadomości są wysyłane do odpowiednich odbiorców bez konieczności dotykania ich przez Ciebie! Versum to przyszłość obsługi klienta w salonie - wypróbuj tę i wiele innych unikalnych funkcji już dziś!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 2 Średnia: 5/5]Spis treści
Komentarze (0)