1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Beauty
  3. Oprogramowanie dla salonów fryzjerskich: Klucze do ...

Czy to z powodu braku zaangażowania, czy z powodu niepowodzeń, zdarzają się sytuacje, w których Twoi klienci nie pojawiają się na umówionym spotkaniu. Odwołania są nieuniknione, więc istnieje potrzeba stworzenia doskonałej polityki anulowania.

Nie tylko utrzymujesz swoich klientów, ale także tworzysz społeczność wokół swojego biznesu.

Klucze do stworzenia dobrej polityki anulowania rezerwacji

Nie popadaj w skrajności

Z jednej strony są ci, którzy pobierają pełną opłatę za usługę, jeśli klient nie pojawi się, lub anuluje tego samego dnia, a z drugiej strony są ci, którzy nie mają żadnych konsekwencji za anulowanie. Jeśli wybierzesz to pierwsze, stracisz klientów; to drugie - pracowników. Ideałem jest stworzenie czegoś pomiędzy.

Jedną z opcji jest określenie limitu czasowego na rezygnację z usługi bez płacenia za nią.

Ustalenie opłaty za anulowanie

Ile pobierać opłaty zależy od czynników takich jak: koszt usług, jak bardzo zajęty jest Twój salon i jak łatwo jest przełożyć odwołaną wizytę. Istnieją oprogramowanie dla fryzjerów które pomogą Ci zwizualizować i posortować wszystkie te dane, a tym samym ustalić bardziej sprawiedliwy koszt.

Transmisja

Aby Twoje polisy były sukcesem, muszą być dobrze znane przez Twoich klientów, zwłaszcza gdy dokonują rezerwacji. A także przez Twoich stylistów i recepcjonistów, którzy będą odpowiedzialni za ich egzekwowanie.

Elastyczność

Nie możesz ryzykować utraty dobrego klienta z powodu nagłego odwołania. Trzeba wykazać się zrozumieniem.

Czy wiesz, jak skorzystać z odwołania? Miej listę oczekujących klientów, którzy chcą przenieść swój termin do przodu, abyś mógł przenieść ich na odwołane terminy. W ten sposób zwiększasz również lojalność swoich klientów. .

Istnieją pewne metody, które choć nie zapobiegną im wszystkim, to jednak zmniejszą liczbę odwołań z powodu zapomnienia lub nieuwagi. Na przykład skorzystaj z systemu, który zapewnia przypomnienia przez e-mail, telefon lub SMS. Istnieje nawet oprogramowanie do salonu, które ma narzędzia do umawiania i zarządzania, które pomogą Ci zaprojektować i utrzymać dobrą politykę anulowania.

Powiązane artykuły:

Jak mierzyć sukces swojego salonu 2.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz