Dzisiejszy dzień nie będzie taki jak każdy inny, ponieważ zamierzasz coś zmienić! W końcu zawsze szukamy zmian w naszym życiu - dlaczego więc nie być zmianą dla innych? Poświęć chwilę, aby zastanowić się nad swoim doświadczeniem zawodowym, pracownikami i co najważniejsze - swoimi klientami.
Dobrze przeczytałeś - klienci są siłą napędową Twojego biznesu, nawet ci, którzy są po Twojej złej stronie! Co więc możesz zrobić, aby pokazać im, że naprawdę Ci zależy? To proste - popraw ich doświadczenia w salonie!
Zanim zaczniesz podrzucać rabaty tu i tam, znajdź kilka minut, aby usiąść i stworzyć plan bitwy! Co masz nadzieję osiągnąć poprzez poprawę doświadczenia klienta w salonie - zwiększoną liczbę ponownych rezerwacji, lojalność klienta lub pozytywne recenzje? Twoja głowa prawdopodobnie wiruje od tego wszystkiego, ale nie masz się o co martwić. Ustal priorytety dla swojego salonu lub spa i skup się na jednym lub kilku obszarach, które chciałbyś poprawić.
Jest to jeden z najczęstszych celów odnoszących sukcesy właścicieli salonów i spa - starasz się jak możesz, aby Twój klient był zadowolony i trzymasz kciuki przez cały proces leczenia, w nadziei, że zarezerwuje kolejną wizytę zanim wyjdzie. Uwielbiają swój nowy wygląd, płacą za zabieg i wybiegają. Mimo, że Twój balayage w kolorze dusty rose był na czasie, coś nie zagrało. Poprawiając ich doświadczenia w Twoim salonie, możesz zachęcić do większej liczby rezerwacji! Wypróbuj niektóre z poniższych sugestii:
Wskazówka: na koniec poproś klienta o dane kontaktowe i wspomnij, że dajesz atrakcyjne oferty - Twoja baza danych klientów Versum będzie przechowywać ich informacje, nawet takie jak ulubiona herbata czy kawa!
Czy wiesz, że utrzymanie i rozwój lojalności klientów kosztuje mniej niż pozyskanie nowych? Więc upewnij się, że właśnie to robisz! Poprawiając doświadczenia swoich klientów w salonie, zwiększasz szanse na zdobycie większej liczby lojalnych klientów, którzy nie odwiedzają Twojej firmy tylko dla zabiegów - wracają ze względu na rytuał, który im zapewniasz. Usprawnij ich wizytę poprzez:
Wskazówka: podziel się swoimi najnowszymi nagrodami w programie lojalnościowym na stronach mediów społecznościowych i zaproś klientów do przyłączenia się! Versum pozwala na tworzenie i śledzenie wszystkich działań w programie lojalnościowym, więc upewnij się, że regularnie sprawdzasz swoje statystyki.
Dwa najczęstsze czynniki, które decydują o wyborze salonu to rekomendacje ustne i recenzje online. Każdy odnoszący sukcesy salon ciężko pracuje, aby na nie zapracować, a zapewniając doskonałą obsługę klienta, możesz spodziewać się napływu doskonałych recenzji! Jak więc możesz poprawić ich doświadczenie, aby zdobyć ich więcej?
Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy jesteś w branży od wielu lat - wiesz, jak ważne są doświadczenia klientów. Pozytywne doświadczenia przyniosą Twojej firmie więcej lojalnych klientów, dodatkowe stawki za zmianę rezerwacji i wzrost pozytywnych recenzji. A z Versum, zbieranie opinii, utrzymywanie lojalności klientów i zachęcanie do ponownych rezerwacji odbywa się w mgnieniu oka! Stwórz swój darmowy test i zacznij poprawiać doświadczenia swoich klientów już dziś!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 5 Średnia: 5/5]Spis treści
Komentarze (0)