Rozpoczęcie własnej działalności spa od podstaw jest godnym pochwały przedsięwzięciem, które wymaga dobrej kondycji finansowej, żmudnych godzin spędzonych w papierkowej robocie i wyczerpującej pracy fizycznej - nie wspominając o wielu innych wymaganiach. Nadal jesteś zdecydowany, aby to zrobić? Zanim chwycisz za olejek do masażu i zaczniesz czarować, musisz upewnić się, że spełniasz wszystkie wymagania wydane przez rząd Wielkiej Brytanii, aby móc działać bezpiecznie i legalnie. Ale czym one dokładnie są i jak możesz się upewnić, że je spełniłeś? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o wymaganiach spa dotyczących otwarcia biznesu!

Licencjonowanie i certyfikacja

Jeśli chodzi o otwarcie własnego biznesu spa, po prostu zakup lub wynajem przestrzeni, załatwienie kilku formalności, zaprojektowanie ozdobnych wizytówek spa i wymyślenie kilku pięknych pomysłów na wystrój to ledwie zarysowanie powierzchni, jeśli chodzi o spełnienie wymagań spa. Dwa z najważniejszych warunków wstępnych przed uruchomieniem sklepu są coraz swoje certyfikaty i licencjonowania. Z tego powodu, które kursy wziąć zależy od rodzaju zabiegów, które chcesz zapewnić. Masaże takie jak gorącymi kamieniami, shiatsu i masaż tajski należą do kategorii dyplomów ITEC (Level 3 RQF), jednak jest jedna rzecz, o której mogłeś nie wiedzieć - nie musisz mieć dyplomu, aby zostać masażystą. Zanim zdecydujesz się zrezygnować z uzyskania certyfikatu, powinieneś wiedzieć, że wiąże się to z reperkusjami, w tym trudnościami w uzyskaniu pełnego ubezpieczenia, zatrudnieniu się i zdobyciu klientów, co będzie jeszcze większym wyzwaniem.

Uzyskanie licencji jest niezbędne, aby działać zgodnie z prawem, i przygotuj się, bo jest ich mnóstwo. Na początek, jeśli planujesz być samozatrudniony, (obejmuje to partnerstwa biznesowego) to jesteś zobowiązany do zarejestrowania się w HMRC. Następnie, musisz uzyskać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie masażu i specjalnego traktowania, co jest konieczne, abyś mógł prowadzić działalność w swoim spa. Jeśli chodzi o wykonywanie zabiegów takich jak masaże, manicure, akupunktura lub korzystanie z saun, łaźni parowych i łaźni, musisz posiadać Licencję na Masaż i Specjalne Zabiegi - a jeśli masz pracowników, którzy wykonują te zabiegi, muszą oni być również zarejestrowani. Inne rekomendowane licencje, o które możesz chcieć się ubiegać to:

  • Licencja na odtwarzanie muzyki w tle
  • Zgłoszenie do przetwarzania danych osobowych
  • Zarejestrowany chiropraktyk (jeśli dotyczy)

Aby znaleźć więcej informacji odnoszących się do Twojej firmy "wymagane licencjonowanie, i linki w celu zastosowania dla nich, użyj gov.uk strony internetowej licencji finder.

Solidny plan gry

Nie wystarczy po prostu otworzyć spa w wybranej lokalizacji i mieć nadzieję na najlepsze - trzeba zaplanować każdy krok na drodze do stworzenia ostatecznej przystani relaksu. Wybór lokalizacji dla Twojego biznesu jest kluczowy, i to jest już pewne - ale jeśli chodzi o szczegóły, to jest to tylko jedna z wielu rzeczy, które powinieneś dokładnie zaplanować. Twój plan gry powinien również zawierać:

  • Zabiegi, które planujesz oferować - możesz mieć kwalifikacje, aby zapewnić gorące kamienie do leczenia pleców, ale ten dyplom NVQ poziom 2 nie obejmuje aromaterapii. Zanim stworzysz listę usług, upewnij się, że Ty i Twój personel macie odpowiednie kwalifikacje do ich świadczenia.
  • Twój model biznesowy - czy planujesz wynajmować pomieszczenia, zatrudniać pracowników, czy prowadzić swoje spa całkowicie samodzielnie? Zatrudnianie personelu lub wynajmowanie pomieszczeń wymaga od specjalistów zarejestrowania się jako terapeuci.
  • Kosztyubezpieczenia spa - koszt ubezpieczenia może być bardzo różny, w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja, rodzaj pokrycia i czy biznes jest podatny na uszkodzenia.
  • Zarządzanie spa - zarządzanie biznesem spa za pomocą długopisu i notatnika nie pasuje do solidnego planu działania. Ale to, co pasuje to Versum, oprogramowanie do zarządzania spa, które zdejmuje z Twoich barków ciężar zarządzania rezerwacjami, danymi klientów, harmonogramem pracy personelu i sprzedażą detaliczną online.

Dobra ręka w marketingu

Zaczynanie z czystym kontem w przemyśle spa jest naprawdę trudną bitwą. Wyrobienie sobie marki, szczególnie w obszarze wypełnionym weteranami holistycznego biznesu zdrowotnego wymaga unikalnej listy zabiegów, fachowo wyszkolonego personelu, spokojnej atmosfery i przede wszystkim świetnych umiejętności marketingowych. Umiejętności te mogą przekształcić nawet najciemniejsze, back alley spa do tętniących życiem lokalnych rekolekcji. Podobnie jak inni przed Tobą, wskakujesz na Facebooka i Instagrama i zakładasz nowe konta biznesowe - ale poczekaj, co planujesz opublikować, skoro dopiero otwierasz? Zdjęcie akcji kogoś innego holistycznego biznesu zdrowia? To nie będzie działać. Aby Twoja firma mogła się rozwijać, marketing nieszablonowy jest niezbędnym wymogiem spa, jeśli chcesz odnieść sukces. Zacznij od:

  • Wizyty w lokalnych firmach - odwiedzanie lokalnych kawiarni i restauracji to świetny sposób, aby uzyskać słowo o swoim biznesie. Zaproś ich pracowników na swoje otwarcie i poproś o pozostawienie wizytówek - w ten sposób być może przyciągniesz uwagę niektórych mieszkańców.
  • Sprawdzanie konkurencji - zaglądanie konkurentom przez ramię nie powinno być wstydliwe. Oni są w biznesie dłużej niż ty i jesteś ciekawy, co działa dla nich. Zwróć szczególną uwagę na ich ceny i działania marketingowe.
  • Promowanie otwarcia - bądź dumny, że jesteś nowym dzieckiem w bloku! Twórz reklamy w mediach społecznościowych, zapraszając mieszkańców na swoje otwarcie i dziel się zdjęciami wnętrza lub z zespołem.

Kiedy już wyrobisz sobie markę swojego spa, bardzo ważne jest abyś kontynuował marketing swojego biznesu - jednakże, kiedy zdobędziesz już znaczącą liczbę klientów, powinieneś zmienić sposób w jaki to robisz. Z pomocą oprogramowania Versum spa, możesz zachęcić swoich klientów do rezerwowania zabiegów online, kupowania produktów detalicznych w sklepie internetowym lub pracy jako promotorzy Twojej marki z pomocą zintegrowanej opcji Programu Lojalnościowego. Przekonaj się sam, dlaczego 46,000 specjalistów uważa oprogramowanie Versum za niezbędne do efektywnego prowadzenia i zarządzania swoim biznesem - zapisz się na darmowy, 14-dniowy okres próbny. Bez karty kredytowej, bez ukrytych opłat.

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 0 Średnia: 0/5]

Table of Contents

  • Licencjonowanie i certyfikacja
  • Solidny plan gry
  • Dobra ręka w marketingu
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności można przeczytać tutaj.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz