Podczas mroźnych zimowych miesięcy większość z nas jest owinięta w szaliki, kurtki i wszystko, co może nam zapewnić ciepło, a ostatnią rzeczą, o której myślimy, jest wygląd naszych włosów lub paznokci. W tym sezonie możesz spodziewać się klientów salonów z rozległym odrostem korzeni, odpryskami na paznokciach zrobionymi na imprezę noworoczną i nadmiernie wysuszoną skórą - a wszystko to możesz wykorzystać na swoją korzyść, przyciągając klientów w okresie zimowym. Zamiast czekać, aż miną mrozy, pozwól, aby te nowe zimowe działania marketingowe rozgrzały Cię do czerwoności!

Zaplanuj działania na święta i ważne daty

Wraz z nadejściem świąt i Nowego Roku, większość salonów fryzjerskich i kosmetycznych zaczyna zwalniać, a właściciele korzystają z okazji, aby wziąć trochę wolnego. Jednak dla właścicieli salonów, którzy nie mają ochoty rezygnować z pracy, planowanie zimowych aktywności jest najlepszym rozwiązaniem! Chociaż trudno jest przebić Boże Narodzenie i Nowy Rok, jeśli chodzi o popularność, istnieje wiele ważnych dat w okresie zimowym, które możesz świętować w swoim salonie, aby przyciągnąć klientów!

Wskazówka: aby pomóc Ci wybrać idealne daty do promowania Twojego biznesu, oto Twój ekskluzywny zimowy kalendarz marketingowy!

Z tym kalendarzem w ręku, znajdź daty, które najbardziej Ci odpowiadają! Wszystko, od Karnawału i Blue Monday do Walentynek - to świetne terminy na promocję Twojego biznesu. Zachęcaj klientów do zarezerwowania zabiegu "niebieskiej fryzury", aby zwalczyć Blue Monday, zorganizuj w salonie imprezę karnawałową z drinkami i świecami, a już na pewno nie zapomnij o Walentynkach! Twój zimowy kalendarz marketingowy zawiera porady, które pomogą Ci w pełni wykorzystać każdą z tych dat, więc nie musisz zgadywać, co będzie najlepsze dla Twojej firmy.

Skup się na poprawkach i zabiegach leczniczych

Ogromna ilość rozdwojonych końcówek i suchych płatów skóry jest powszechna podczas mroźnych miesięcy zimowych - i kto może zapomnieć o wypranym noworocznym kolorze z nadmiernym odrostem korzeni? Dobra wiadomość jest taka, że to świetne rozwiązanie dla Twojej firmy. Twoi klienci chcą nadal wyglądać wspaniale, więc promowanie zabiegów pielęgnacyjnych i leczniczych oraz produktów z Twojego menu jest naturalnym kierunkiem działania.

Teraz przychodzi trudna część - uzyskanie słowo na temat swoich najnowszych dodatków do menu. Jeśli planujesz to zrobić poprzez Facebook lub Instagram post sam, a następnie nie oczekuj wiele. Jasne, niektórzy z klientów, którzy śledzą swoje konta mogą zobaczyć tę informację, ale bądźmy realistami, twój post może zostać przykryty przez warstwy innych treści na kanale klienta. Zamiast tego, dowiedz się o swoich najnowszych zimowych dodatkach za pomocą tych dwóch metod:

  • Reklamy w mediach społecznościowych - w przeciwieństwie do zwykłych postów, reklamy są bardziej skuteczne w docieraniu do bardziej zlokalizowanej grupy potencjalnych klientów, którzy byliby najbardziej zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Jeśli należą oni do Twoich kategorii, to Twoje reklamy pojawią się w ich feedach. Rozważ możliwość włączenia zniżki dla pierwszych klientów, aby dodatkowo zachęcić ich do rezerwacji u Ciebie.
  • Bezpośrednie wiadomości SMS/email - wyślij wiadomość bezpośrednio do wszystkich lub wybranej grupy klientów korzystających z Versum, zachęcając ich do skorzystania z Twoich najnowszych zimowych zabiegów i produktów, ale nie poprzestawaj na tym. Daj im zniżkę lub darmowy pakiet zimowej pielęgnacji za każdego nowego klienta, którego przyprowadzą do Twojej firmy.

W swoich wiadomościach i reklamach, ważne jest, aby wspomnieć o wszystkich zaletach każdego zabiegu i produktu, aby jeszcze bardziej zachęcić klientów. Dodatkowo, możesz chcieć połączyć zabiegi i produkty lecznicze z innymi pozycjami z Twojego menu. Klientka, która zamówiła noworoczną koloryzację, z pewnością będzie zainteresowana szamponem zatrzymującym kolor lub zabiegiem keratynowym, aby zwalczyć zimowe niesforne włosy. Oto przykład reklamy i wiadomości bezpośredniej:

Ad . - Jak tam zimowe puszenie się włosów? Mamy odpowiednie rozwiązanie, aby je zwalczyć! Zarezerwuj u nas zabieg keratynowy i przywróć swoim włosom zdrowie! Nowi klienci otrzymają darmowy pakiet pielęgnacyjny przy dokonaniu rezerwacji.

Bezpośrednia wiadomość - Cześć, (SALON NAME) tutaj! Jak się trzyma ten noworoczny kolor? Jeśli zauważysz odrost lub puszenie się włosów, zarezerwuj nasz najnowszy pakiet z retuszem + zabiegiem keratynowym, aby utrzymać swój olśniewający wygląd! A za każdą osobę, którą zaprosisz do naszego salonu, otrzymasz darmowy prezent!

Przytul swój biznes!

Czy jest lepszy sposób na przyciągnięcie klientów do salonu zimą niż zapach piernika, gorąca kawa i zachęcająca atmosfera? Mimo, że święta już za nami, zima dopiero się zaczęła! Spraw, aby Twój salon stał się przytulną ucieczką dla klientów, wprowadzając gorące napoje i ciasteczka do każdego zabiegu, a także świece zapachowe z przyprawami korzennymi, aby ich rozgrzać. Pamiętaj, że klienci odwiedzają Twój salon nie tylko po to, aby zrewitalizować swój wygląd, ale również po to, aby odpocząć od codzienności. Wyobraź sobie, że robisz sobie włosy lub paznokcie i jednocześnie delektujesz się kubkiem gorącego kakao i ciasteczkami czekoladowymi - brzmi jak niesamowite doświadczenie klienta! Więcej pomysłów na to, jak zamienić swój salon w przytulną ucieczkę w zimie i sprawić, aby klienci chętnie do niego wracali, znajdziesz w tym artykule!

To, że święta się skończyły, nie oznacza, że klienci muszą przestać dokonywać u Ciebie rezerwacji - stosując odpowiednie podejście i narzędzia, możesz przynosić zyski nawet przez resztę zimy. Rozpieść swój salon i wysyłaj kuszące zimowe oferty do swoich klientów z pomocą Versum, oprogramowania do zarządzania salonem. Załóż darmowe konto już dziś i promuj swój biznes jak nigdy dotąd.

Wypróbuj Versum za darmo

[Ogółem: 1 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Zaplanuj działania na święta i ważne daty
  • Skup się na poprawkach i zabiegach leczniczych
  • Rozpieść swój biznes!
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz