Dbanie o nasze zdrowie powinno być jednym z podstawowych filarów naszego życia. Jako istoty ludzkie, możliwość cieszenia się dobrym zdrowiem poprzez utrzymywanie zdrowego stylu życia jest nawykiem, do którego wszyscy powinniśmy zachęcać.
Kiedy mówimy o zdrowiu nie chcemy go pozostawić wyłącznie na poziomie fizycznym. W rzeczywistości Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) definiuje ją jako "stan pełnego fizycznego, psychicznego i społecznego dobrostanu (...), a nie tylko brak choroby", rozumiejąc, że posiadanie zrównoważonego umysłu i ciała pomoże nam cieszyć się dobrym zdrowiem.
Jako właściciele estetyki, dbałość o zdrowie fizyczne i psychiczne jest powracającym tematem w każdej z naszych przestrzeni. Na przykład na poziomie cyfrowym pomaga generować rozmowy z klientem i pomaga mu identyfikować się z tematami i wartościami, które promujemy jako marka.
W tym sensie tworzenie treści istotnych dla naszych potencjalnych klientów, jak w przypadku mówienia o zdrowiu, jeśli Twoja firma kojarzy się z estetyką i pięknem, jest strategią Content Marketingu. Jeśli chcesz dotrzeć do swoich idealnych odbiorców, rozmawiaj z nimi. Jednym ze sposobów na to są motywacyjne frazy, które mogą napędzać rozmowy w Twojej społeczności. Oto kilka z nich:
Aktywność fizyczna jest nie tylko jednym z najważniejszych kluczy do zdrowego ciała, jest podstawą dynamicznego i twórczego działania (John F Kennedy).
Twoje ciało jest najbezpieczniejszym miejscem, w którym przyszło Ci żyć. Zadbaj o to (hiszpańskie przysłowie).
Ćwiczenia to klucz do zdrowia fizycznego i psychicznego (Nelson Mandela).
Zdrowie jest tym, co sprawia, że czujesz, że "teraz" jest najlepszym czasem w roku (Franklin P. Adams).
Twoje zdrowie to inwestycja, a nie wydatek (Unknown).
Dbanie o zdrowie to nie tylko chodzenie do lekarza (Nieznany).
Twoje ciało jest świątynią, ale tylko wtedy, gdy je tak traktujesz (Astrid Alauda).
Dobrze wykonane ćwiczenie wzmacnia ciało, czyni je zwinnym i elastycznym; ale także oczyszcza umysł, zapewnia wewnętrzną równowagę i uspokaja ducha (Marcos Chicot).
Siła nie pochodzi z możliwości fizycznych. Pochodzi z niepokornej woli (Mahatma Gandhi).
Ten, kto ma zdrowie, ma nadzieję; a ten, kto ma nadzieję, ma wszystko (Thomas Carlyle).
Funkcja ochrony i rozwoju zdrowia musi być jeszcze większa niż funkcja jego przywracania, gdy zostanie naruszone (Hipokrates).
Sport jest konserwatorem zdrowia. (Hipokrates).
Brak aktywności niszczy dobrą kondycję każdego człowieka, natomiast ruch i ćwiczenia fizyczne ją zachowują (Platon).
Pierwszym bogactwem jest zdrowie. (Ralph Waldo Emerson)
Wykonywanie małych czynności każdego dnia przybliża cię, nawet niepostrzeżenie, nieco do rezultatów, które chcesz osiągnąć (Giuseppe Fornaciari).
Utrzymanie naszego organizmu w dobrym zdrowiu jest koniecznością. W przeciwnym razie nie będziemy w stanie zachować silnego i jasnego umysłu (Budda).
Istnieją epidemie wszelkiego rodzaju, upodobanie do sportu jest epidemią zdrowia. (Jean Giraudoux)
Twoim najlepszym kapitałem jest Twoje zdrowie. Wykorzystaj to jak najlepiej. Jeśli jest dobre, nie psuj go; jeśli nie jest dobre, nie psuj go więcej (Nieznany).
Spokojny umysł przynosi wewnętrzną siłę i poczucie własnej wartości, to jest bardzo ważne dla zdrowia psychicznego (Dalaj Lama).
Bez zdrowia życie nie jest życiem; jest tylko stanem rozmarzenia i cierpienia - obrazem śmierci.(Budda)
Dobre zdrowie nie jest czymś, co możemy kupić. Może być jednak niezwykle cennym kontem oszczędnościowym (Anne Wilson Schaef).
Nasze ciała są naszymi ogrodami, nasze wole są naszymi ogrodnikami (William Shakespeare).
Odpoczywaj, gdy jesteś zmęczony. Odśwież się i odnów swoje ciało, umysł i ducha. Potem wróć do pracy (Ralph Marston).
Często kiedy myślisz, że jesteś na końcu czegoś, jesteś na początku czegoś innego (Fred Rogers).
Dobry humor to zdrowie duszy. Smutek jest jego trucizną (Lord Chesterfield).
Chwyć ich uwagę, generuj rozmowy, bądź stały, zróżnicowany i zawsze miej coś do zaoferowania, aby stworzyć lojalność. W przypadku estetyki, stwórz pozytywny odbiór marki, zachowaj równowagę między zasobami graficznymi a treścią i wykorzystaj treści takie jak zwroty, wskazówki i rekomendacje i podziel się nimi za pośrednictwem sieci społecznościowych, bloga lub newsletterów.
Buduj lojalność klienta swoimi słowami i swoimi działaniami. Zapewnij kompleksową obsługę zarówno w przestrzeni fizycznej za pomocą swoich usług, obsługi klienta i produktów, jak i w środowisku cyfrowym za pomocą swoich treści, dzięki czemu przyciągniesz potencjalnych klientów. Bądź estetą, który dba o swoich klientów fizycznie, a także motywuje ich do bycia najlepszą wersją siebie każdego dnia.
Znacznie łatwiej jest wygenerować empatię u potencjalnego klienta, rozmawiając z nim o tym, dlaczego ważne jest dbanie o zdrowie fizyczne i psychiczne za pomocą strawnych treści, niż po prostu sprzedając nieustannie swoje produkty i usługi.
Artykuły powiązane
1) Rodzaje promocji dla firmy z branży Zdrowie lub Uroda.
Komentarze (0)