Jak każdego innego dnia, jesteś w salonie, sprawdzasz kalendarz wizyt, robisz inwentaryzację lub wykonujesz inne codzienne zadania. Sprawdzasz swoją stronę na Facebooku i wtedy rzeczywistość uderza Cię - wszyscy mówią o Walentynkach. Teraz możesz zacząć się stresować - zupełnie zapomniałaś i nie masz nic przygotowanego na to święto.

Nie martw się, nasz przewodnik jest specjalnie stworzony dla prokrastynatorów i zapracowanych właścicieli salonów! Oto garść walentynkowych pomysłów na ostatnią chwilę, które po prostu musisz wypróbować!

Skup się na facetach

Dobrze słyszałaś - to mężczyźni powinni być w centrum Twojej walentynkowej promocji. Dlaczego? Cóż, na początek, zazwyczaj nie są pewni, co kupić swojej drugiej połówce, więc zazwyczaj wybierają bezpieczne podejście w postaci zakupu karty podarunkowej lub pakietu usług.

Aby sprzedawać więcej bonów podarunkowych i pakietów usług, zacznij planować i aktywuj swój system Versum, który sprawi, że śledzenie ich i ich sald stanie się bułką z masłem. Vouchery nie wymagają zbyt wiele planowania - klient kupuje jeden, płaci za niego, a voucher jest przechowywany w Twoim systemie pod unikalnym kodem. Jeśli chodzi o sprzedaż pakietu usług, wymaga to kilku kroków, takich jak wybór, który z nich zaoferować i ile twój pakiet zabiegów powinien kosztować.

Zdecyduj, które zabiegi chcesz sprzedawać w pakiecie - sprawdź statystyki Versum dla każdej usługi i zobacz, które z nich się sprzedają, a które nie. Masz doskonałą okazję do promowania mniej popularnych zabiegów, więc stwórz bon upominkowy z rabatem i zacznij sprzedawać!

Romantyzm na całego!

To oczywiste, że pierwszym kolorem, z którym kojarzą nam się Walentynki jest czerwień - dlaczego więc nie urozmaicić niektórych z Twoich klasycznych zabiegów tym niesamowitym kolorem? Stwórz jednodniowe Walentynkowe promocje dla salonów fryzjerskichNa przykład balayage z aksamitnym tortem, zdobienie paznokci w kształcie serca lub romantyczny masaż dla par z czekoladą! Ponieważ te oferty nie są dostępne przez cały rok, Twoi klienci będą bardziej zainteresowani ich rezerwacją - czyniąc Twój biznes idealnym Salon Walentynkowy!

Pamiętaj, że możesz je promować od razu! Stwórz posty na swoich fanpage'ach w mediach społecznościowych i wyślij bezpośrednie powiadomienia SMS lub email do swoich klientów poprzez system Versum.

Zorganizuj imprezę dla singli

To działa idealnie, jeśli Twój salon jest skierowany zarówno do kobiet jak i mężczyzn - zorganizuj imprezę dla singli! Celem imprezy powinno być zapoznanie nowych klientów z Twoim biznesem, a także zarobienie pieniędzy! Zaoferuj walentynkowe zabiegi i sprzedaj torby z czekoladkami i produktami detalicznymi! Nie zapomnij o ciepłych napojach, czekoladkach i rozważ zorganizowanie gry, w której klienci piszą swoje imiona na kartce papieru i wrzucają je do dwóch oddzielnych miseczek.

Po wylosowaniu imienia z każdej z nich, wybrana para musi się przedstawić i poznać nawzajem. To daje klientom okazję do zabawy i śmiechu, podczas gdy oni są rozpieszczani przez Ciebie i Twój personel!

To nie koniec!

Nawet po Walentynkach, Twoja firma może nadal czerpać korzyści z tego święta. Po pierwsze, ważne jest, abyś podziękował wszystkim uczestnikom Twojego wydarzenia - Versum zadba o to, pozwalając Ci stworzyć grupy klientów. Wszyscy, którzy przyszli na Twoje wydarzenie mogą zostać umieszczeni w jednej grupie, którą możesz wybrać i wysłać im ciepłą wiadomość z podziękowaniami oraz zaprosić do ponownego odwiedzenia.

Jeśli chodzi o klientów, którzy zakupili bony upominkowe i pakiety usług, wyślij im wiadomość z pytaniem, czy prezent się spodobał! Będzie to nie tylko słodka, chwytająca za serce niespodzianka, ale da Ci możliwość większej sprzedaży. Zachęć klienta do wypróbowania innych, podobnych usług, bazując na tym, co wcześniej zakupił!

A co z klientami, którzy skorzystali z Twoich jednodniowych ofert walentynkowych? Cóż, niech Twoje narzędzie do automatyzacji marketingu zajmie się nimi! Ta funkcja w systemie Versum będzie wysyłać klientom automatyczne wiadomości w oparciu o ich wcześniejsze działania. Jeśli klientka miała balayage z aksamitnym tortem, to narzędzie wyśle do niej wiadomość po upływie pewnego czasu, zachęcając do zarezerwowania kolejnej wizyty. Ta unikalna funkcja pozwala zapracowanym właścicielom salonów i personelowi skupić się na innych zadaniach!

Z Versum, Twój klient jest otoczony opieką przed i po opuszczeniu salonu, pozwalając Ci rozpieszczać tych, którzy siedzą na Twoich fotelach! Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów na Walentynki i każde inne święto - załóż swoje darmowe konto Versum już dziś!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 1 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Skup się na facetach
  • Romans na całego!
  • Zorganizuj imprezę dla singli
  • To jeszcze nie koniec!
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz